Subject: FW: Uusvaaksi dp täpsustavad küsimused
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 14:43:15 +0300

Tere, Anne

Palun registreeri tööülesanne mulle täitmiseks.

Lugupidamisega

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Lisandra Talving <[email-masked]>
Sent: Friday, June 14, 2024 12:04 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Uusvaaksi dp täpsustavad küsimused

Tere,

sooviks täpsustada mõnda esitatud märkust, et paremini aru saada.

P 4.1 all on märkus, et ei saa kergliiklusteed üle Rebase peakraavi teha.

Kahjuks muudmoodi ei ole võimalik, alla tuleb truup panna.

P 5 ja 7 all on märkus, et jätkuvalt ei ole selge, kuidas on tagatud 
jalakäijate turvalisus ning sajuvete ärajuhtimine riigitee kaitsevööndisse 
jääval teeosal. Lõige A-A selgitab vaid planeeringualasse jääva 
kergliiklustee lahendust.Vastavalt EhS § 72 lg 1 punktile 5 ja § 70 lg 2 
punktile 1 on riigitee kaitsevööndis keelatud teha veerežiimi muutust 
põhjustavat maaparandustööd ning ohustada ehitist ja selle korrakohast 
kasutamist. Vältimaks tee muldkeha uhtumist ja üleniiskumist ei tohi 
sademevett juhtida riigitee alusele maaüksusele.

Kuna vert on joonisele teedele peale pandud ja riigi maale juhitud ei ole 
planeeringuala siseteede vett, va riigitee ääres oleva kergliiklustee vesi 
osaliselt, ja kergliiklustee on sõiduteest 5m kaugusel, siis soov on Teil 
selle teemaa lõiget näha nagu planeeringuala siseteel on olemas?

Manuses on märkused koos joonise ja seletuskirjaga.

Parimat soovides,

Lisandra Talving

Respekt OÜ

5213315